A Skill Trade egy fontos kampány főtámogatója volt.
Fontosnak tartjuk a gasztronómiai vállalkozások támogatását, fejlődését, ezért is vettünk részt a Piqniq Budapest és a Mastercard “Tanulj, fejlődj! Nagykép a gasztronómiáról” című kampányában.
A kampány 3 hónap alatt közel 100 szakember megszólaltatásával, 25 témán keresztül mutatta be a hazai gasztronómia szereplőit: vendéglátósokat, beszállítókat, szolgáltatókat, illetve a szektorhoz kapcsolódó szakembereket.
Színes nagyképet alkot az iparágban dolgozók hálózatáról, kapcsolatrendszeréről, a vállalkozások mögött álló emberekről. Bepillantást enged többek között a vendéglátóhelyek kulisszái mögött zajló folyamatokba, az ételfutárok mindennapjaiba, a női vállalkozók életébe, az alapanyagok előállítóinak munkájába.
A kampány célja a tudásmegosztás: “A jelenlegi piaci helyzet reális bemutatásán túl a cél, hogy a jó példákon keresztül motiváljuk és edukáljuk a szektor és a gazdaság szereplőit. A gasztro vállalkozások mindennapi kihívásain és megoldásain túl szeretnénk kiemelni azokat a felelős, társadalmi szempontból is releváns gondolatokat, véleményeket, melyek pozitív hatással bírnak a kollektív tudatra.”
A kampány számokban:
6 hónap tervezés
3 hónap gyártás
34 forgatási nap
20 város
15000 fotó expo
1000 percnyi tartalom
100+ gasztroszereplő
25 téma
Látogass el a Piqniq kampány weboldalára: csodálatos nagyképek, rövid videók, értékes szakmai és emberi gondolatok